Nikoho k hubnutí nenutím ani nenavádím, tento blog funguje pouze jako můj osobní deníček.

Cvičení s pro anou :) + Thinspirations

25. října 2014 v 15:14 | *Jenna |  Cvičím
Tak a zde je ten zmiňovaný dárek. Rozhodla jsem se vám sdělit, jak a kdy cvičím, co a proč, kde a výsledky. Tak jdeme na to ne ?

Strava:

Tak myslím, že je to to nejdůležitější, o čem se zde zmíním, strava při hubnutí je mnohem důležitější než samotné cvičení !(Pozor neodlučitelně to k sobě patří )
Jelikož jsem pro-ana, nejím moc, ale mám trošku stabilizovaný jídelníček, díky kterému dokážu tohle všechno odcvičit bez toho, aniž bych pak sebou sekla, nebo byla naprosto mimo po zbytek dne.
Jak a co tedy jím ?
Snídaně: Většinou ovesná kaše, nebo ovoce typu: jahody, banán, meruňka.. Cca 150 g. To mě krásně nabije na celé dopoledne. Nesvačím. Obědvám podle toho, zda-li jdu so posilovny. Pokud ano, obědvám. Pomalu, ale sním tak 3/4 talíře. Nesvačím. A většinou ani nevečeřím. Pokud nejdu do posilovny, neobědvám, ale svačím. Často toastový chléb s trochou másla a zelený čaj. Nebo si také nakrájím do misky okurky, rajčátka a mozzarelu.

Cardio:

Cardio je to nejdůležitější cvičení pro mně, během celého dne. Schazuji tím nejvíce kalorií a také po něm mám ten nejlepší pocit. Pokud je víkend, chodím běhat. Cca 2 km a večer si dám 15 min. na rotopedu. Pokud chodím do školy, dávám si na rotopedu 25 minut.
Poté tu jsou samozřejmě vardio videa. Zatím stále objevuji nová a nová, takže sem zatím nedám nějaký přesný odkaz, který mi opravdu na 100 % vyhovuje, ale mohu vám sem hodit to, co budu cvičit dnes. :)
Také bych chtěla upozornit, že si denně pustím, tak 3-4 kardia, které neodcvičím. Vyberu si poze cviky, které se mi líbí a ty pak cvičím ráno, když nemohu cvičit podle videí. Také je to moc dobré, protože hned víte, jestli vám všechno v cardiu půjde, takže to nemusíte v půlce potom vypnout, jelikož to nedáváte, nebo nemáte činky, atd.

Dnešní, či plánované videa: https://www.youtube.com/watch?v=KPxThtbrl3s
https://www.youtube.com/watch?v=h2r2H8OAU2I

Jóga a Protahování

Ah ano, často si po rotopedu dám jen yogu a trošku se protáhnu. A jelikož mě jóga baví, rozhodla jsem se chodit na kurzy jógy u nás v Děčíně. :) Hned jak začnu chodit, hodím vám sem cviky, abyste se mohli přidat i vy :) Video sem bohužel nehodím, jelikož ho máme na DVD, ale pokud vás to zaujme, určitě cviky rozepíši/ nafotím, atd. :)

Tak snad se článek líbil, kdyby byl zájem o konekrétní cviky, posilování nebo tak, určitě neváhejte se zeptat. Zatím zlatíčka. :3

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 teki teki | Web | 25. října 2014 v 17:20 | Reagovat

Ahoj, nepiju kafe ale jen zelený čaj. Většinou jím snídaně bohaté na vlákninu, ale i tak jsem pořád strašně unavená a nezvládám cvičit. Neměla bys nějaký tip, jak se nakopnout přes den? Dík :)

2 *Jenna *Jenna | Web | 26. října 2014 v 6:35 | Reagovat

[1]: Doporučuji džusíky. Sice přibereš nějaké ty kalorie, ale nemusíš vypít moc a v pohodě odcvičíš vše, co budeš potřebovat. A zase toho víc vycvičíš. :) Navíc ti dost pomůže i ze zdravotního hlediska, jelikož omezuješ stravu, tak vitamíny C, atd. se vždycky hodí.
Já osobně piji 300 ml Relax (Mohu ho brát i do školy a nezatíží mi polovinu tašky a třeba během tělocviku si loknout, je naprosto geniální), Piji ho většinou na 3x 100 ml. A piji pokaždé, když se cítím bez energie. (1x, občas 2x denně).

3 Pusinka Pusinka | Web | 26. října 2014 v 8:43 | Reagovat

Já jím 5x denně, ale v malých dávkách, ale poslední dobou jsem ta unavená, že na cvičení nemám, jdu max se psem ven, takže mám aspoň trošku lepší pocit, že jsem se trochu pohnula...Snad přes prázdniny načerpám energii a přes prázdniny budu zase cvičit :)

4 Ko Ky Ko Ky | Web | 27. října 2014 v 15:19 | Reagovat

Tak to dělám dobře, ale díky problému se štítnou žlázou mi to tak nejde. :/

5 Pureana Pureana | E-mail | 22. června 2017 v 9:15 | Reagovat

Ahojky!
Sice jím méně než ty, ale zase...nemam tolik času na cvičení. Škola končí v pět ale teď budou prázdniny ! Jinak. Rada cvičím 1hod i víc a pak jdu pod ledovku. Tenhle týden jsem třeba vůbec necvičila 😢 čas byl...malej ale byl. Ale ja byla ....bez energie...
Nom snad se to zlepší.

- doporučuji nejíst pečivo. Jen tím mužeš zhubnout za 2 mesice 10 kg. Ja to tak mela...pečivo = peklo

6 Evča :-) Evča :-) | E-mail | 30. srpna 2017 v 12:37 | Reagovat

Ahoj,

já bych ráda běhala, ale nemůžu kvůli přetaženým vazům. Nějaká jiná alternativa, jak dělat kardio?

Evča :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama