Nikoho k hubnutí nenutím ani nenavádím, tento blog funguje pouze jako můj osobní deníček.

Říjen 2014

Zničení, demotivace, motivace ! 31.10.

31. října 2014 v 20:42 | *Naivka |  Me
Dnešek bude jiný.
Jídelníček...
Snídaně: ovesné vločky atd...znáte to
Svačina: nic
Oběd: 4 croissanty, 2 kaiserky se sýrovou pomazánkou, kuřecí plátek a půl kopečku rýže
Svačina: nic
Večeře: nic

Asi jste všechny pochopily, že jsem se přežrala. Měla jsem vztek a neměla hlad, měla jsem chuť. Při nejlepším chuť vraždit, ale to by bylo asi horší než to přežrání. xD Také to bylo kvůli vám. Denodenně čtu, jak nic nestíháte, jak jste líné, jak pořád žerete. Myslíte si, že to třeba já mám lehké ? Všichni máme podobné podmínky. A všechnyse snažžíme zhubnout a být krásnější. A je JEN NA VÁS, jak dlouho vám to bude trvat. Má ranní váha dnes klesla na 53 kg. Zítra to bude určitě 56, ale já to dokážu přes víkend dát zase na stálejch 53 kg. Uvidíte !

Cvičení.
Jen v posilovně 30 minut rychlá chůze ( - 220 kcal)
Mé tělo dnes nemělo náladu ani energii na nic víc. Mrzí mě to, štve mě, ale prostě potřebuje regeneraci.

Zničení...
Po přežrání.. No šla jsem do posilovny, ale ani ne po minutě běhaní mě neuvěřitelně začalo bolet břicho, takže běh se změnil na rychlou chůzi.. Vydržela jsem to půl hodiny, a pak jsem prostě musela jít do šatny. V šatně jsem se napila a šla zvracet. Bohužel neúspěšně - ne nechtěla jsem to vyzvracet, jelikož jsem se přežrala, ale protože by se mi ulevilo. Bohuže se tak nestalo a já věděla, že se nehnu.. Zůstala jsem sedět.. Několik desítek minut.. Myslela jsem, že snad skončím v nemocnici.. Mamka mi nezvedala telefon, tak mě utěšoval nejlepší kamarád.
Po této zkušenosti jsem došla k závěru....

A) Už se nebudu takhle přežírat kvůli vzteku a rozhodně po tom nebudu cvičit.
B) Už nemůžu dnes cvičit, jelikož jsem ráda, že ležím.
C) Zítřek budou jen zelené čaje. Bez snídaně. Prostě hladovka, aby mé tělo dostalo pryč ty svinstva. Budu ležet, koukat na filmy, číst knížky.. Prostě zítra vyhlašuji odpočívací den. Neděle bude 100 % makačka a pondělí to samé. V neděli ráno budu mít na váze opět minimálně 53 kg!
D) Právě jsem to slíbila vám a hlavně sobě, takže to dokážu.

A teď už je na vás, jestli se budete dále vymlouvat, nebo začnete makat. Dnešek pro mě byl děsný.. Šla jsem půl hodiny, každým krokem jsem myslela, že pro mě bude muset přijet záchranka, ale zvládla jsem to a jsem odhodlaná makat ještě mnohem víc ! Musíme se všechny víc snažit a hlavně.. Nepřestávat !

Dobrou zlatíčka a opravdu dám těch 53 kg ! Co váš den ?

BE PERFECT ! 30.10.

30. října 2014 v 22:02 | *Jenna |  Jídelníčky

Přeji úžasný večer má milovaná zlatíčka ! :3

Nebudu moc zdržovat, takže... Jídelníček.
Snídaně:tmavá celozrná kaiserka s máslem a poličanem - mé tělo si navyklo na snídani, takže jsem opavdu musela a hladovku tedy nedodržela, ale tak o sobě vím něco nového, zítra to budou tradiční vločky, banán, mandle jogurt a zbytek dne zase nic :)
Svačina: nic
Oběd: nic
Svačina: nic
Večeře: nic

Cvičení
Ráno : 30 dřepů, bridge (2x20 + 2x10), cca 3 minuty schody
Odpoledne : Procházka (v botech na 10 cm podpatku xD) 4 Km,
Večer: Pilloxing 1 hod. - všichni strašili, jak to bude hrozné.. Spotila jsem se tak cca průměrně, ale cvičili jsme z 80 % to, co cvičím doma. Každopádně se těším nadalší lekci. :))
- 30 sedů -lehů, 3 x 12 výdrž v "kolébce", bridge (2x 25 + 2x 10), 30 jumping jacks
Klady dnešního dne
1. Dvojka z ájiny !!!!! Já vím.. Normální, ale od 6. třídy jsem z takovýhle testů neměla nic lepšího jak trojku. A ještě jsem počítala s pětkou, takže !!! :33
2. Vybrala jsem si zimní botky. A našla úžasnou push-upku. (Přesně takovou o které sním, takže insta buy)
3. Pilloxing byl velmi dobrej a spocenej, takže kcal dolů.
4. Spokojenost s jídelníčkem.
5. Objevila jsem svoje míry cca před dvěma měsíci, kdy jsem plánovala začít něco dělat. Začala jsem teprva před ani ne třemi týdny a ž mám přes břicho o 5 cm míň, přes paže 1,5 cm a přes boky 4 cm !
6. Po ránu mě ještě honila mlsná, došla jsem až k bufetu, ale tam mají samá nezdravá jídla a nakonec přes veškerou chuť jsem se otočila, nic si nekoupila a šla se učit.

Jaký jste měly den vy ? Jak jste cvičily a jedly ?


Cíle a challenge + 29.10.

29. října 2014 v 20:02 | *Jenna |  Me

Hezký večer zlatíčka !

Zastavila se mi váha. Moc posiluji (svaly is coming) a moc jím. :( Proto jsem se rozhodla trošku ubrat posilování. (Opravdu jen trošku o morning workout). A hodlám posilovat jen : břišáky a zadeček.
Tím také přestávám cvičit Miley Cyrus Legs Workout. Za to ale jsem si našla nové cviky, které během odpoledne sepíši, vyzkouším a sestavím si tak první plán s konkrétními cviky. Abych ale ani o trochu nevyšla s formy, přidám každodenní kardio. A to:
a) rotoped 25 minut
b) běžecký pás 30 minut
c) 750 metrů plavání
d) cardio videa -2 denně (cca 15 minut)
e) mix. cardio video + a,b,c

A zde přináším plánované výzvy.
1. výzva na prosinec. (Ano má to být na listopad, ale jak jsem říkala první je pro mě hubnutí)
Něco chall: http://zdravakrasna.blogspot.cz/2014/10/cvicebni-vyzva-na-listopad.html + máte tam i odkazy na videa. V odpočinkové dny dám vlastní tréninkový plán.

2. Každodenní chall: (začátek dnes 29.10. - do vánoc asi) - nová morning chall. Vynechám wallsit- nemám ráda a nechci opravdu moc posilovat a zybtek opravdu stačí.
3. Vlastní tréninkový plán.

Cíle do Vánoc 2014

1. Uklidit a naaranžovat si krásně pokoj.
2. Vymyslet a koupit skvělé dárky k Vánocům. (Předběžný plán- mamka hodinky, taťka naviák, sestra nějaká huňatá kočka o kterou se bude muset starat - plyšák)
3. Koupit si iPhone 5c yellow / blue / pink.
4. Objednat si vše z dresslinku.
5. Mít 50 kg.
6. Zlepšit si známky.
7. Koupit se Beatsy nebo repráky.
8. Začít pravidelně chodit na poledance, do posilovny a běhat.
9. Jít na nehty. (viz. obrázek)
10. Nepřežírat se !!!

29.10. Zklamání !


Jídelníček - doplním zítra, mám fotky, ale už ležím a učím se.
Snídaně: ovené vločky, med, jogurt, 1/2 banánu - nedojedeno
Dopol. svčina : nic
Oběd: nic
Odpol. svačina : nic
Večeře: kolínka a guláš - miska, menší miska zelňačky - za tohle se budu nesnášet dlouho

Cvičení - Od rána jsem ani enbyla schopná zvednout ruce a má energie byla na nule, proto jsem si řekla, že dneska dám odpočinkový den..
Dopoledne : 1 hod. lední bruslení
Večer: 100 jumping jacks, "bridge" (6x20 - 6x12)

Jsem sebou opravdu zklamaná. Z té zelňačky i z toho mála pohybu, ale už nehodlám se dál vymlouvat, ale začít tvrdě makat ! Zítra hladovka, maximálně si zobnu pár jahod. A povinně jdu do fitka a bude se běhat ! Neodejdu dokud během neshodím aspoň 300 kcal !

Jaký jste měli den vy ? :)



28.10. Jídelníček + cvičení

28. října 2014 v 19:49 | *Jenna |  Jídelníčky

Krásný večer zlatíčka ! :)


Jídelníček:
Snídaně: ovesné vločky + 10 mandlí + 1/2 banánu + lžička medu + jogurt.
(Foto 1. Předtím než to všechno zaplácám jogurtem :D )
(Foto 2. Po té, co všechno zaplácám jogurtem + zelený čaj)

Dopol. svač: nic
Oběd: 1/2 banánu, malý plátek tiramisu (cca 1,5 cm široky) - Mamka upekla a byla by smutná, kdybych ani neochutnala, ale vážně mě to štve ! -.-"
Odpol. svač : nic

Večeře: 1/3 okurky s balkánským sýrem + (relax džusík - na obrázku je cca 10 ml džusu a 290 ml vody :D - NEVYPITO !!!)

Cvičení:
Ráno (cca půl hodiny po vstávání) :
(Půjčeno od: http://una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz/ )
Až na 60 sekund u zdi splněno. :))

Odpoledne:
Plavání. Vytáhla jsem kamaráda do bazénu, takže několikrát schody k tobogánům (cca 40 schodů x 8 ), 525 metrů upláváno - uplavala bych víc, ale kámoš pořád prudil a já už musela také jít... )

Večer:
1. deset minut https://www.youtube.com/watch?v=YiGnjgvW_T4&feature=youtu.be - přestalo mě to bavit
- https://www.youtube.com/watch?v=MG69sFM1UIw -celé splněno
- 100 sedů- lehů (1.- 50, 2. - 20 šikmých, 3. - 30 normal), 20 dřepů, 60 jumping jacks, "bridge" ( 4x 10 + 4 x 10) + ( 3x 20 + 3x10)
- protažení

Jak jste dneska jedla a cvičila vy zlatíčka ?





Informačka

28. října 2014 v 17:52 | *Jenna |  Me
Krásný večer zlatíčka !
Jídelníček dodám asi později, protože mám i fotky, takže musím zapnout velkou bednu a bůh ví, jestli půjde... :(
Jelikož se už někdo ptal na informace o mně.. Něco málo máte v profilu. :)
Má výška ? 170-2cm
Poč. Váha: 60 kg
Souč. Váha: 55,5 kg
Vysněná Váha: 47 kg.

Také jsem se chtěla zeptat na vaše nejoblíbenější cardio/ jóga/ abs videa, jelikož nemohu najít nic moc dobrého. :( Úroveň cca mírně pokročilý. :D Opravdu.. MÍRNĚ.

A jak jste dneska cvičila vy zlatíčka ? :)

Já vám dám vědět později. :)

Dnešní cvičení + Typ na skvělou potravinu.

27. října 2014 v 20:09 | *Jenna |  Rady, Diety
Hezký večer zlatíčka ! Jak jste zvládala den ? :)

Jídelníček jsem aktualizovala a s večeří to nakonec dopadlo takto... Dala jsem si 110 "skákacích panáků" asi 70 sedů- lehů, "bridge" a pak ještě nějaké drobnosti a dojedla banán, který mi zbyl z objeda. (Asi šest koleček) Takže jsem šťastná, i když jsem neměla jíst nic, ale to už mi otec vnutil knedlík, tak jsem musela přijít s tím, že dojím oběd.

Mé cvičící pokusy - 27.10.
Ráno - hodina v posilovně -> 22 minut běhací pás ( - 180 kcal ) + posilování nohou
Odpoledne - pokus o "Abs workout" bohužel moc těžký, 40 dřepů, 30 sedů- lehů
Večer - 110 skákacích panáků, 70 sedů- lehů (50 normal + 20 šikmých), "bridge" (3x10 + 3x5), protahování
+ Asi 4 km chůze
Jak jste cvičily vy ? Moc ráda si to pročtu. :)
PS: Abyste si nemyslely, že neumím shodu podmětu s přísudkem... Předpokládám, že můj blog čtou spíše dívky, proto se podle toho řídím.


Superpotravina N.1
Nikoho nebudu napínat, první potravina o které budu psát - mandle. O jejich "zdravosti" jsem se dozvěděla teprva nedávno. :) Právě pro nás (pro-ana, ale i pro všechny zdravě stravující se "fitness dívky") jsou tou nejlepší potravinou, kterou si můžeme během dne dopřát.

Obsahují velké množství hořčíku a vápníku (toho obsahují dokonce více než mléko). Obsahují i draslík, selen a železo. Mandle jsou jedním z nejlepších zdrojů vitamínu E, B2 a biotinu, který je důležitý pro krásné vlasy a nehty.

Já osobně jím po doporučení 12 mandlí denně, nejradši si je přidávám ke snídani. Těch 12 madlí má cca 263 kJ/ 63 kcal. ALe určitě si nemyslím, že to jsou zbytečné kilokalorie, takže pokud doma nemáte tento malý zdravý zázrak, rychle do krámu a baštit pravidelně.

Dobrou noc zlatíčka.

27.10.

27. října 2014 v 9:13 | *Jenna |  Jídelníčky

Přeji krásné dopoledne zlatíčka !

Edit: I večer samozřejmě ;)

Včera jsem krásně celý zbytek dne dodržela hladovku, takže jsem na sebe velmi pyšná. Dneska jsem hezky posnídala (Dokonce vám i vyfotila svoji snídani) a razím do posilovny, k obědu nic neplánuji a svačina asi nakrajené okurky, ještě nevím.

Snídaně: dvě lžíce jogurtu s medem (snědena asi jedna lžíce), 12 piškot, 10 madlí, čtyři stroužky pomeranče + zelený čaj
Copak jste snídaly vy ? Co máte v plánu ?

Oběd: 1/2Miska s jogurtem + piškoty+ 1/2 miska s banánem jogurtem a medem. ( Trošku mě to mrzí, ale po posilovně mi opravdu vyhládlo)
Večeře: 1. Už nic + žádný další pohyb, 2. 1/3 okurky s balkánským sýrem + rotoped / nějaká challenge

Jak to vidíte vy s tou večeří ? Mám / nemám ?


Cvičení s pro-anou. 2 - Videa ?

26. října 2014 v 18:44 | *Jenna |  Cvičím
Přeji pohodový večír moje krásná zlatíčka !
Hladovka bude snad úspěšně překonána. A mě se v hlavě zrodil nápad. Máme opravdu spousty videí na výběr ke cvičení, ale i o dobrém pro-ana stravování. Jenže je většina v angličtině a ne každá z nás umí, tak dobbře anglicky. Rozhodla jsem se tedy natáčet videa vlastní, jelikož s anou se už nějaký ten pátek známe, navíc za sebou mám pár kurzů a zdravé stravě, látkám, které prostě nemůžeme ani my omezovat a začínám se učit na trenérské zkoušky, takže myslím, že nějaká malá vzdělanost v "oboru" je. Navíc byste si mohli samy vybírat, o čem byste rády slyšeli. :) Byl by o taková videa zájem ?
Myslím, že každá motivace je dobrá, ale je to jen na vás zlatíčka. :)
A ještě jsem se vás chtěla zeptat, jaké máte zkušenosti s ABC dietou ?

Jídelníček 26.10. - Lepší dělat, že není

26. října 2014 v 8:37 | *Jenna |  Jídelníčky
Zdravím moje krásné lásky.
Nevím, co to se mnou je, přežírám se. O to hůř, že už asi čtyři dny. Váha stoupla o dvě kila. Moc mě to mrzí. Vždycky si řeknu.. " Nepotřebuješ hubnout" a seřeru to. Nemáte někdo nějakou pořádnou motivaci ?

Snídaně: Dva chleby s máslem a vysočinou. Celý 300 ml džusík.
Chci do konce dne držet hladovku, ale jak se znám, nevyjde mi to. ALe budu se snažit !


Cvičení s pro anou :) + Thinspirations

25. října 2014 v 15:14 | *Jenna |  Cvičím
Tak a zde je ten zmiňovaný dárek. Rozhodla jsem se vám sdělit, jak a kdy cvičím, co a proč, kde a výsledky. Tak jdeme na to ne ?

Strava:

Tak myslím, že je to to nejdůležitější, o čem se zde zmíním, strava při hubnutí je mnohem důležitější než samotné cvičení !(Pozor neodlučitelně to k sobě patří )
Jelikož jsem pro-ana, nejím moc, ale mám trošku stabilizovaný jídelníček, díky kterému dokážu tohle všechno odcvičit bez toho, aniž bych pak sebou sekla, nebo byla naprosto mimo po zbytek dne.
Jak a co tedy jím ?
Snídaně: Většinou ovesná kaše, nebo ovoce typu: jahody, banán, meruňka.. Cca 150 g. To mě krásně nabije na celé dopoledne. Nesvačím. Obědvám podle toho, zda-li jdu so posilovny. Pokud ano, obědvám. Pomalu, ale sním tak 3/4 talíře. Nesvačím. A většinou ani nevečeřím. Pokud nejdu do posilovny, neobědvám, ale svačím. Často toastový chléb s trochou másla a zelený čaj. Nebo si také nakrájím do misky okurky, rajčátka a mozzarelu.

Cardio:

Cardio je to nejdůležitější cvičení pro mně, během celého dne. Schazuji tím nejvíce kalorií a také po něm mám ten nejlepší pocit. Pokud je víkend, chodím běhat. Cca 2 km a večer si dám 15 min. na rotopedu. Pokud chodím do školy, dávám si na rotopedu 25 minut.
Poté tu jsou samozřejmě vardio videa. Zatím stále objevuji nová a nová, takže sem zatím nedám nějaký přesný odkaz, který mi opravdu na 100 % vyhovuje, ale mohu vám sem hodit to, co budu cvičit dnes. :)
Také bych chtěla upozornit, že si denně pustím, tak 3-4 kardia, které neodcvičím. Vyberu si poze cviky, které se mi líbí a ty pak cvičím ráno, když nemohu cvičit podle videí. Také je to moc dobré, protože hned víte, jestli vám všechno v cardiu půjde, takže to nemusíte v půlce potom vypnout, jelikož to nedáváte, nebo nemáte činky, atd.

Dnešní, či plánované videa: https://www.youtube.com/watch?v=KPxThtbrl3s
https://www.youtube.com/watch?v=h2r2H8OAU2I

Jóga a Protahování

Ah ano, často si po rotopedu dám jen yogu a trošku se protáhnu. A jelikož mě jóga baví, rozhodla jsem se chodit na kurzy jógy u nás v Děčíně. :) Hned jak začnu chodit, hodím vám sem cviky, abyste se mohli přidat i vy :) Video sem bohužel nehodím, jelikož ho máme na DVD, ale pokud vás to zaujme, určitě cviky rozepíši/ nafotím, atd. :)

Tak snad se článek líbil, kdyby byl zájem o konekrétní cviky, posilování nebo tak, určitě neváhejte se zeptat. Zatím zlatíčka. :3